2006 Nissan Titan er en førsteklasses lastebil. Dette full størrelse pickup er på toppen av sin klasse med 379 lb-ft av dreiemoment. Jeg hadde en mulighet til å teste og se på Titans når du ønsker for å kjøpe en full størrelse lastebil. Jeg så på Tundra, også. Toyota er ingen slappfisk på noen måte, men denne Titan er skarp.
La oss bare begynne med stor sølv 5.6-tallene som du ser på baksiden av lastebilen. Det betyr at det har den 305 hp V8-motoren – som er sterk nok til å stry 9500 lbs. Den does har en fullt eske ramme, så gi opp disse Ford-reklame. Legg merke til de bare sammenligne Ford til Dodge og Chevrolet-pickups? Lurer på hvorfor? nei, det gjør jeg ikke.
Nærmeste sammenligning jeg kan finne i Titans potens er F150 med større 5.4-liters motor. Den har 300 hk og kan taue så mye som Titan. Men den stry pakken på Titan kommer med en lavere endelige gear ratio å opptre mer som en 4 hastigheten automatisk i stedet for en 5 hastighet. Det har også en overføring temperaturen måle og trailer brems kontrolleren prewired under dashbordet.
Hvis du er mer off-roading typen, vil du nå som elektronisk lås bakre differensial og Rancho off-road støt. Det har også tåke lys og skli plater som er en må ha.
Titan har mest moderne bekvemmeligheter som Tundra som oppbremsing distribusjon og skiftende på fly 4wd.
Jeg gjorde varsel et godt funksjon i min inspeksjon av 2005 og 2006-modeller. Tailgate veier massevis, men på 2006-modellen vises det vektløst. Nissan lagt gass støt til hjelp i å senke og skaffe tailgate. Ganske glatt. Den andre veldig ryddig funksjonen som jeg fant i denne lastebil var låse utenfor verktøykassen. Det er en lås under venstre bakre dekk, opp under bilskjerm. Det er en dør og en Låseklinke til å lagre andre ting, som verktøy og slikt. Det er ganske kult. Som har meg på en bias mot Nissan som om de andre funksjonene ikke.
Er en fabrikk sprayet på seng rutefly og denne ryddig verktøyet-spor for å holde ting på plass i seng. Snarere tillater det meg å plassere tauene og knytte nedturer hvor jeg trenger dem. Men inni, interiøret har noe å være ønsket. Ser ut som et 350Z mareritt. Styringsaggregater hjul og måle klyngen er hyggelig, men flytter over til høyre for det, og jeg dunno, bare ikke min smak.
Det er 3 trim nivåer, XE, SE og LE. SE synes å være den mest vanlige, og det er hyggelig. Ikke mye forskjell som jeg kan fortelle mellom en SE og LE. Det er en fin bil, og bør vurderes Hvis du kjøper som jeg er, og har vært.
No comments:
Post a Comment