Tatt i betraktning den konservative, bestselgende Accord, strakte Honda sin produksjon grenser vesentlig med Element.
Siden sin debut i 2003 har bilen ofte blitt beskrevet med to fyndig kommentar: "Det er stygg" og "Det er en boks med fire hjul."
Det er ingen uenige Element har blant de mest iøynefallende opptredener på veien. Men godt utseende (eller mangel på gode utseende) er subjektive. Mer viktig, ikke Honda ikke lage en bil uten en plan.
Elementet ble innført som en urban utilitaristisk kjøretøy med håp om at det ville appellere til yngre førere som søker pickup lastebil lasterom på et lukket område. Bilen har tiltrukket et ungt publikum til en viss grad, men den gjennomsnittlige alder på kjøpere til dags dato er 43, ifølge JD Power & Associates.
Uansett, Element eiere er i hovedsak de som har søkt et kjøretøy med lett tilgang til last områder for sportsutstyr dagligvarer, bagasje og arbeid forsyninger.
I den første utvidede trek i mitt ukentlige prøvekjøring, kjørte jeg firehjulstrekk EX-modell - en av tre tilgjengelige alternativer - på en 175 kilometer tur-retur reise til Berkeley, California Den hadde en 4-sylindret, 16 - verdi, 2,4-liters, 160-hestekrefter motor med en 4-trinns automatisk girkasse.
Jeg gikk i en lys ettermiddag regn, kjørte inn vindfulle, klar himmel og returnerte sent på kvelden etter intermitterende dusjer gjort interstate overflaten glatt. Tatt i betraktning de tre ulike værmønstre, Element justerte godt og tilbudt en komfortabel kjøretur. Bilen følte seg trygg på veien og det har nærmest panorama sikt fra litt forhøyet førersetet.
Min bil hadde en sølv metallic utvendig og grått / blått interiør, både enkle farger, men komplementære vurderer bilens ment nyttebruk.
Interiøret er oversiktlig med få gadgets, lett-å-bruke ventilasjon, air-condition, varme og radio kontroller og et pent vinklet overføring boksen og shifter. Den ligger på nedre dashbordet, ikke mellom setene på en front konsoll.
De to dører åpne bredt og har lett inn-og utreise. Den sidedører åpner med et interiør sidedør låsen og kun i kombinasjon med foran dørhåndtaket. Sidedørene også åpent til 90-graders vinkler, og som gir en enorm mengde innvendig plass for lasting eller lossing de nevnte behovene til de utilitaristiske-type eiere.
En annen spioneringen funksjon i Element multi-bruk tema er dens ripebestandig, vanntett interiør. Selv om jeg ikke teste påstanden, er bilens klut seter konstruert for å bli våt så er den rubberlike gulvbelegget. Det finnes historier om noen Element eiere spyling ut sine biler 'interiør etter kanskje transport gjørmete terrengsykler eller våt jakthunder.
eller design er enkel med få gadgets, lett-å-bruke ventilasjon, air-condition, varme og radio kontroller og et pent vinklet overføring boksen og shifter. Den ligger på nedre dashbordet, ikke mellom setene på en front konsoll.De to dører åpne bredt og har lett inn-og utreise. Den sidedører åpner med et interiør sidedør låsen og kun i kombinasjon med foran dørhåndtaket. Sidedørene også åpent til 90-graders vinkler, og som gir en enorm mengde innvendig plass for lasting eller lossing de nevnte behovene til de utilitaristiske-type eiere.
En annen spioneringen funksjon i Element multi-bruk tema er dens ripebestandig, vanntett interiør. Selv om jeg ikke teste påstanden, er bilens klut seter konstruert for å bli våt så er den rubberlike gulvbelegget. Det finnes historier om noen Element eiere spyling ut sine biler 'interiør etter kanskje transport gjørmete terrengsykler eller våt jakthunder.
Bilens kjørekomfort og styring er tilfredsstillende og det er lett å manøvrere i trange posisjoner er imponerende vurderer sin høyde og form. Bilen er ikke en luksus sedan, med sin prominente road støynivå en sikker måling.
EX, all-wheel drive modellen har også en baksetet takluke, air-conditioning, cruise control, aluminiumsfelger, ABS bremser, elektriske vinduer og CD-spiller. Noen av disse alternativene er tilgjengelige på andre Element modeller.
Ingen av automatisk eller manuell girkasse Elements har fått spesielt god akselerasjon merker. EX-modellen, som andre har nevnt, behov for en full gass for å opprettholde sin hastighet på noen få middels-grade stigninger.
2004 Honda Element
Sikkerhet - Driver og passasjer foran og sidekollisjonsputer, sidekollisjoner dør bjelker, ABS bremser.
Drivstoff kjørelengde (anslag) - 21 mpg (by), 24 mpg (motorvei).
Garanti - støtfanger til støtfanger, 3 years/36, 000 miles, Powertrain, 3 years/36, 000 miles, korrosjon, 5 år / ubegrenset miles.
Base prisklasse - $ 16.100 - $ 21.100.
No comments:
Post a Comment