Saturday, December 24, 2011

Ford Escape Hybrid: Første gass-El-drevne Suv og Ford reservedeler For sin eksepsjonell ytelse

Ford Escape Hybrid er en drivstoff sparer gass-elektriske hybrid makt versjon av små, fire-dørs sport utility kjøretøy, tilgjengelig med front - hjulet stasjonen (FWD) eller firhjulstrekk (4 x 4). Dens makt tog har 2,3 liters, fire-sylinder gass-motor karakter 133 hk ved 6000 rpm, 129 pund-meter i dreiemoment ved 4500 rpm; synkron AC elektrisk motor karakter 94 hp fra 3000 til 5000 rpm; 330-volts batteripakken under bakre lastegulvet; elektronisk styrt, kontinuerlig variabel kraftoverføring. Maksimal utgangseffekt er 155 hp fordi gass og elektrisk ikke gjør sine maksimal effekt samtidig.


Den har en 2.3-liters, Atkinson-syklus fire-sylinder bensinmotor med en elektrisk motor for 70-kilowatt permanent magnet trekkraft, regenererende oppbremsing og en 330-volts batteripakke. Kombinasjonen gir ytelse på linje med en V-6. Hybrid har aldri plugges fordi motoren recharges batteriene, ved elektrisk motor og varme ble gjenopprettet som energi under nedbremsing.


"Escape hybrid virkelig"ønsker"å være en elektrisk bil, men bensinmotor legger kraft for akselerasjon, lader batteriene og makter klimaanlegg, sier Mary Ann Wright, Fords direktør for bærekraftig Mobility-programmer


I motsetning til elektriske biler trenger hybrids aldri å være koblet til en lader. Regenererende oppbremsing lader Ford Escape Hybrid, som konverterer elektrisk motor til en generator for å fylle opp batteripakken under stopper; og med en opplading system drevet av gass-motor.


Utformet for å vare for livet av kjøretøyet og kan bli funnet under den Escape lastegulvet, batteripakke, som inneholder 250 liten batterier omtrent størrelsen på d celler som er montert i serien ikke krenke på cargo plass.


Programvare og datastyrt kontrollere at alt fungerer effektivt er nøkkelen til en hybrid. Liten betalingsmerker identifiserer Ford Escape som en hybrid. Instrumentet panel er litt annerledes fordi den inneholder en måling som viser når elektrisk motor er kilde til makt og når bensinmotor kjører. En valgfri LCD-skjerm i center stabelen gir øyeblikkelige og gjennomsnitt drivstofføkonomi samt en grafisk fremstilling av hvordan strømmen flyter på noen øyeblikk.


Den Escape hybrid engine avsluttes i ro å spare drivstoff. Når kjøring CVer, SUV'S 70-kilowatt trekkraft motor generator kan starte bilen på elektrisk kraft. Når det er nødvendig, starter generator gass-motor uten økte utslippene produseres når en konvensjonell motor er i gang. Escape Hybrid produserer også så lite som halvparten mengden karbondioksid (klimagass) som en konvensjonell gass-motor. Det produserer 97 prosent mindre hydrokarbon og nitrogenoksider av NOx-utslipp enn kjøretøyer møte dagens nødvendige utslippsstandarder. Som kvalifiserer for avansert teknologi delvis null utslipp kjøretøy (AT PZEV) standarder betegnelsen.


Tilværelse lederen inne utviklingen av lave utslipp kjøretøy, utvikler Ford kontinuerlig prosjekter som en dag vil føre til i praktisk hydrogen-powered vehicles med ingen utslipp av klimagasser.
Så ivrige som Ford i kontinuerlig oppgradere sine produkter som passer alle klienter trenger, Partstrain er alltid på utkikk etter superior og kvalitet defekter i dens fabrikat linjer. Bare de fineste Ford auto kroppsdeler utgjør sin beholdning.


Finne, sammenligne og kjøpe Ford instrumentborddeler, tilbehør og andre bil-produkter på sine online lagre http://www.partstrain.com/ShopByVehicle/FORD som vi leverer rabatt ford-deler for Ford Courier, Ford Explorer, Ford Escape, Ford Econoline Van, Ford ekspedisjonen, Ford Taurus, Ford Maverick, Ford Falk, Ford Thunderbird, Ford Fairlane, Ford Crown Victoria, Ford F-serie pickup og mange andre Ford-modeller.

No comments:

Post a Comment