2006 Ford Fusion er selskapets første fullt "digital" bil. Det var helt designet, utviklet og testet for produksjon i et digitalt miljø – bruker mest avanserte design-verktøyene som er tilgjengelige for presisjon, kvalitet og effektivitet.
Virtuell kjøpere nå kan bygge sine egne visninger på nettet, de har noe å si for g prissetting alternativer og plukke farger. Fyller ut en undersøkelse på hva annet de ønsker å se på bilene, er Ford rettet til et nytt verktøy på møte kundens behov. Selskapet skal justere forbrukernes etterspørsel med faktiske produksjonen. "Vi prøver å matche hva våre kunder vil med hva vi kan levere dem," sier Dan Geist, head of marketing for Fusion.
Fusjon tar flere utforme har en fet tre-bar grille og multi-element projektoren-frontlykter og valgfri kull-svart skinn interiør med kontrastfarge havremel-farget sete stitching. Fire-sylinder motor fortrenger 2.3 liter og gjør 160 hestekrefter, mens 3,0-liters V6 genererer over 200 hestekrefter. En seks-speed automatisk er standard med V6, mens fire-sylinder-Fusion får en fem-hastighet enten manuell eller femtrinns automatisk sende strøm til forsiden hjul.
Fusion tilbyr et utvalg av Ford's 2.3-liters Duratec 23 jeg-4 eller 3,0-liters Duratec 30 V-6. Begge modellene har all-aluminium construction, doble overliggende cams, fire ventiler per sylinder, inntaket variabel Cam Timing (jeg VCT) og elektronisk gassarmen. Det gir jevn, dristig ytelse, sammen med god drivstoff økonomien og utslipp rangeringer. Fire-sylinder motor leverer 160 hestekrefter, og kan være forbundet med en fem speed manuell eller automatisk deler av. Også vil gode nyheter for miljø, Duratec 23 jeg-4 bli vurdert som en delvis null utslipp kjøretøy (PZEV) i California. Det vil være Ford merkevare tredje PZEV program, etter Escape Hybrid og fokus-PZEV. For enda mer kraft er det 210 hestekrefter 3,0-liters V-6, som er sammenkoblet med en avansert av deler automatisk av seks-speed.
Fusion tilbyr en funksjonell hytte med klasse-ledende bakre beinplass og en romslig 15.8 cubic fot bagasjerommet med flat-lasting gulvet. Interiør alternativene omfatter en høydejustering driveren sete, tilt og teleskop ratt, oppvarmet front seter med seks-veis strøm justeringer og en in-dach seks-platen CD/MP3-spiller.
Fusion er utformet for å dekke strenge ny side-effekt-tester. Sine B-pilarer er laget av sveising to blanke av stål ende-til-ende-noe som resulterer i en sterkere toppen av kjøretøy og mer fleksibel nederst. Dette forenkler absorpsjon av energi under en krasj under nivået av occupants. Sterk stålkonstruksjonen på torso hindrer nivå og ovenfor hjelper inntrenging i passasjerskip kupé. Inne har Fusion en lang liste med avansert sikkerhet teknologi for å beskytte occupants. De inkluderer Fords personlige sikkerhetssystem ™ med dobbeltlevering foran kollisjonsputer, energi-absorberende safety belter og å begrense Last retractors.
Med all oppmerksomheten til detaljer som Ford gir til hver biler produsert, er det bare passende at Partstrain tilbyr toppen av linjen Ford erstatningsdeler å matche Ford Fusion ytelse. Fra frontlysene til motor deler har Partstrain alt dekket.
Deler tog nettbutikk gir deg de beste verdi Ford bildeler for sin Fusion-2006. Selskapet skryte av et imponerende utvalg av Ford ytelse deler, reservedeler, kroppsdeler og tilbehør til sin nettbutikk-http://www.partstrain.com/ShopByVehicle/FORD er det en omfattende og oppdaterte matrise med slitesterk Ford-deler på den mest diskonto pris med utmerket kundeservice.
No comments:
Post a Comment