Økning i prisen på gass, følge med økningen i antall drivstoff sparer svindel.
Kontinuerlig økning i prisen på gass er felles nyheter i dag. Dette er ledsaget av en upsurge i reklame eksponeringer for "gass lagring" miniprogrammer. Disse produktene tiltrekke potensielle kjøpere søker etter metoder for å maksimere drivstofføkonomi.
Det er viktige prosedyrer bileiere kan ta i betraktning å forbedre gass kjørelengde. Ifølge Better Business Bureau, bør publikum være avgjørende i vurdering-produkter som hevder gass lagring funksjoner for kjøretøy enheter eller tilsetningsstoffer for gass og olje.
Det er produkter som funksjonen gass-lagring-funksjoner som virkelig fungerer. I tillegg til at kan forbrukere stå overfor en større motorproblemer eller en nullified Skaperens garanti ved å sette enheter til motoren.
Forbrukerne bør være skeptisk til disse bestemte reklame slagord: "20 prosent drivstoff effektivitet forbedring"
Hundre eller flere enheter som har gass-lagring kvaliteter er påvist usanne av Environmental Protection Agency. Verre, er det såkalte "gass-lagring" enheter som kan føre til en skadelig effekt på en kjøretøyets motor.
En annen bivirkning er mer røyk utslippene. Eksempler på disse enhetene er motoren modifikatorer, tilsetningsstoffer, drivstoff linje Gadgets, flytende injeksjon, damp og luft utgivelsen enheter og mye mer.
"Får en ekstra 4 miles for hver gallon med dette produktet"
Forbruker omtalene er vanlig i drivstoff lagring annonser. Forutsatt at disse uttalelser ikke er gjort, teste få forbrukere drivstofforbruket på kjøretøyet deres før du setter på miniprogrammet. Derfor, en objektiv sammenligning av drivstofforbruket før og etter at produktet ble lagt inn vil ikke oppnås.
"Føderale regjeringen godkjente"
Husk, en offentlig etat støtter aldri drivstoff lagring enheter. Selv om EPA har vurdert mulige gass besparelser men første burde produktet bli evaluert og testet.
Alternativ på jakt etter gass lagring enheter, BBB antyder at offentligheten bør ta i betraktning gjør mer enn én aktivitet som kan hjelpe deg med å spare gass. Den avgjørende måten å starte er å konsentrere seg om gassen pumpen. Forbrukeren bør kjøpe bare gass etter behov. Sørg for å se gjennom bil-håndbok å vite riktig nivå av oktan av bilen.
Følgende er praktiske tips å spare gass:
Effektiv kjøring
Bare kjøre rimelig innen fartsgrensen. Husk at hastigheter på mer enn 60 miles per time, øke drivstofforbruket.
Ikke gjør plutselig starter, akselerasjoner og stopper. Akselerasjon bør gjøres gradvis. Gasspedalen bør ikke bli tråkket på mer enn en fjerdedel av veien ned. Dette gjør at motoren kan fungere mest effektivt. Gass bevaring kunne nå opp til 5 prosent hvis plutselig stopper, rykk og akselerasjoner er unngått.
Gjøre bruk av tannhjul for overdrive og cruise kontroll etter behov. Drivstofføkonomi er oppnådd når du flytter på motorveien.
Windows bør lukkes på motorveier. Vinduer som er åpne kan opprette luft dra som kan redusere drivstofforbruket med 10%.
Rough veier bør ikke tas som mulig. Skitt, humper, grove veier og grus, kan dette føre til 30% økning i drivstofforbruket.
Ta ut unødvendig bagasje. Bagasjerommet bør holdes rene, noen innretning, verktøy eller laster det ikke er behøvde burde være tatt ut. 100 pounds av ekstra bagasje kan påvirke drivstofføkonomi med to prosent.
Bilen bør alltid opprettholdes. Motoren bør gis en vanlig melodi, dekkene bør alltid har riktig lufttrykk og effektivt justert, bør oljen endres når nødvendig og luftfiltre erstattet regelmessig. Tette filtre kan påvirke gassforbruk negativt med opp til ti prosent.
Slå av motoren når det er en mulighet. Inaktiv motor avfall drivstoff. Det er tilfeller hvor motoren kunne bli slått av; stoppe for gass, venter på noen, endre dekktrykk, fanget i trafikk og mye mer.
Motoren varme opp drivstoff bevaring tips:
Langvarig oppvarming av motoren bør unngås. 30 til 45 sekunder bør være nok tid.
Sjekk Hvis automatisk sjekken fjernes etter varmer opp motoren. Dette er vanligvis fast som vanligvis kan forårsake dårlig kombinasjon av gass og trykkluft.
Ikke rev motoren. Dette gjøres vanligvis før du slår av motoren. Dette fører til unødvendig drivstoff tap og også vasker olje innenfor sylinder veggene. Som en effekt er det luft trykket tap, og dermed drivstoff tap også.
No comments:
Post a Comment