Hva er kjernen i kule biler overalt? Er det hastigheten de kan reise på? Er det tanken på vinden børsting håret ditt? Hvis det er det siste, har du en myk topp (konvertible), eller har noen klemmer seg fast i huset!
Vel, kan det være en av disse ting. Eller kanskje kule biler mener noe annet å du helt. Men for meg, det er formen på bilen. Ikke så mye kult biler men kul kurver... Sexist? Kanskje, men sant ikke desto mindre. Jeg tror jeg klassiske bilen er definert av det er arkitektur.
Se på noen Sport-modeller med årene. Hva har definert dem, og gjort dem skiller seg ut? OK, prisen er en ting, men ta et skritt tilbake og tror om hva som gjør en varm bil så kul?
Det er noe annet som gjør en bil kult, minst like langt som jeg er opptatt. Og det er interiøret. Eller for å være mer presis, hva interiøret er laget av. Min første bil bor i dag i min hukommelse, og sikkert det er merket av en kul bil. Jeg kan huske lukten av skinnseter og utseendet på tre strek-surround. Plast bare ikke kutte den, spesielt ikke i mer masse produsert modeller.
Og det hadde kurver!
Så hva annet setter kule i en bil for deg?
For meg personlig, lav er kult. Jo nærmere jeg til bakken, jo bedre jeg føler deg. Noen mennesker liker å ha en høy vantage point, og kanskje det er kult å dem. Det absolutt hjelper for å ha en bedre oversikt over veien fra et praktisk synspunkt.
For mange definerer fargen på en bil kult. Rød er ofte at fargen drivstoff som er tilknyttet de heteste bilene rundt (ikke overraskende egentlig). Men hva med svart? Det er noe mystisk med jet svart biler, ikke du tror? Til noen er en uvanlig farge høyden på chic så langt som en bil er bekymret. Du kan ikke liker lyse gult eller lime grønn, men din vil merke alltid dem, vil du ikke. Og til noen folk, som er alt som kreves fra en kul bil.
No comments:
Post a Comment