Friday, March 8, 2013

Automatisk tjeneste kontrakter 101: Behov for å vite fakta

I dag, kjøpe bil er ikke å bare kjøpe en bil. Dette er fordi når en person ønsker å kjøpe en bil, det er mange flere tjenester som tag langs. En flott eksempel på disse såkalte "statister" er auto servicekontrakten.


Disse auto-servicekontrakter kreves ikke nødvendigvis av de fleste bilforhandlere. Imidlertid er de fleste bilkjøpere lokkes til å få en for å beskytte seg mot uforutsette omstendigheter som dyrt bilverksted.


Generelt, er auto-servicekontrakter løfter laget av byrået, vanligvis bilen forhandler, ansvaret for å sørge for nødvendig service eller reparasjon som kjøperen eller kontrakt-holderen er berettiget for.


Problemet med noen mennesker er at de kategorisere auto servicekontrakt idet det likt med utvidet bil garantier. Hva de ikke vet er at bilen garantier er vanligvis inkludert i prisen på den nye bilen kjøpte mens auto servicekontrakter kan fås helst selv om personen ikke har kjøpt en ny bil. Videre er auto servicekontrakter alltid en ekstra kostnad for bilen kjøperen betyr han kan eller kan ikke få en auto servicekontrakten.


Men akkurat som andre finansielle beslutninger er nøye overveielse ekstremt viktig før du tar noen endelige avgjørelser. Dette er fordi ikke alle auto-servicekontrakter gjøres lik.


Her er en liste av faktorene som må vurderes når du får en auto-serviceavtale:


1. Kjøpere bør være oppmerksom på vilkårene og betingelsene som er fastsatt i auto servicekontrakten.


I alle byrå eller selskap som leverer auto servicekontrakter, har hver sine egne vilkår og betingelser. Derfor er det viktig for hver kjøper å vite første begreper som spesifisert i avtalen for å vite hva slags detaljer er inkludert og hva er de som ikke er inkludert.


2. Kjøpere bør vite den bestemte enheten som skal utføre de nødvendige tjenestene.


På denne måten, ville kjøperen vite hva som går på når en bestemt tjeneste er nødvendig. På denne måten ville kontrakt abonnenten vet hvor du skal be om reparasjoner og til hvem de skal be om nødvendige tjenester.


3. Vet omdømmet til de som vil gi auto servicekontrakter.


Det er svært viktig å vite hvor lenge selskapet eller forhandleren har vært i virksomhet. Sammen med den leveres rykten som som er bygget for så mange år med pålitelig tjenester og forestillinger om at kundene var i stand til å vitne.


Viktige her er at folk bør være klar over hva de betaler for. Tross alt, er det deres penger som er i faresonen.

No comments:

Post a Comment