Flere år siden, lånte en venn oss en front-veranda benk. Det er jern og tre, tung og vanskelig å bære. På en fersk helg, var det på tide å returnere benken. Sin eier, en gang en nabo, bor nå nesten 100 miles unna.
Med bemerkelsesverdig letthet, min kone omstrukturert baksetet arrangement av nye utseende og mer romslig 2005 Honda CR-V, og lasterommet ble åpnet i et flatt og kavernøse kupé. Benken er fem meter lang, men med en liten vri her og en sving der det passer lengderetningen. Det var stram, men på 60 inches lang tid det var sikkert i ryggen kupé, og bakluke og bakrute lukket. Sport Utility Vehicles er designet for allsidighet, men transporterer tungvint utendørs stykket ga en fin eksempel på den nye CR-V er stadig voksende bruker.
Den 200 kilometer lange rundtur, først og fremst Freeway miles, også gitt god tid til å oppleve bilens firehjulsdrift-system. Det kalles Real Time AWD, og tilbyr fine kjøreegenskaper og veigrep. Veiene var tørre på våre utgående tur og periodevis våt på hjemturen. Det gjorde ikke gjøre noen forskjell. Stasjonen var glatt og behagelig, ytterligere hjulpet av den nye Vehicle Stability (Anti-skrens) System. Kort sagt, CR-V manøvrer godt og har en trygg følelse på den åpne veien.
CR-V har vært topp-karakter i årevis, men i 2005 flere nye funksjoner bare legge til sin betegnelse som beste verdi i kompakte sport utility vehicle klasse.
I tillegg til de nevnte Vehicle Stability System, side gardin airbags, en 5-trinns (ikke 4-trinns) automatgir, blokkeringsfrie bremser, en økning fra 15-16-tommers hjul, en seks-plate i dashbordet CD-veksler og styring hjulet radio kontrollene er alle standard.
2005 CR-V har også en ny kropp og trim stil som inkluderer en kortere, mer butte fronten og en nydesignet og mer aerodynamisk front støtfanger og grillen. Frontlykter har også blitt redesignet. SE modellen jeg kjørte for min ukentlige test også inkluderte skinninteriør, oppvarmede seter foran, en skinntrukket ratt og oppvarmede speil - alle ny standard funksjoner.
Et potensielt problem: På tross av størrelsen, har CR-V en standard 4-sylindret, 2,4-liter, 16 ventiler, 160 hestekrefter. Likevel, akselererer bilen bra, regnes alle ting. Honda bruker i-VTEC, et system som genererer strøm til motoren samtidig utnytte drivstofføkonomi. CR-V er 22 mpg (by) og 27 mpg (freeway) kjørelengde er gode gjennomsnitt for SUV-klassen.
ål radio kontrollene er alle standard.2005 CR-V har også en ny kropp og trim stil som inkluderer en kortere, mer butte fronten og en nydesignet og mer aerodynamisk front støtfanger og grillen. Frontlykter har også blitt redesignet. SE modellen jeg kjørte for min ukentlige test også inkluderte skinninteriør, oppvarmede seter foran, en skinntrukket ratt og oppvarmede speil - alle ny standard funksjoner.
Et potensielt problem: På tross av størrelsen, har CR-V en standard 4-sylindret, 2,4-liter, 16 ventiler, 160 hestekrefter. Likevel, akselererer bilen bra, regnes alle ting. Honda bruker i-VTEC, et system som genererer strøm til motoren samtidig utnytte drivstofføkonomi. CR-V er 22 mpg (by) og 27 mpg (freeway) kjørelengde er gode gjennomsnitt for SUV-klassen.
CR-V har to unike egenskaper: posisjonene av parkeringsbremsen og overføring skiftende arm. Den skiftende mekanismen er plassert på instrumentpanelet og minner av biler fra svunnen tid med "tre på treet" giring. Parkeringsbremsen er plassert vertikalt på frem konsollen panelet. Jeg glemmer å sette bremsen på et par anledninger vurderer sin unike beliggenhet. Men plasseringen ble mer praktisk jo mer jeg kjørte bilen.
Som alle Honda, instrumentering, er måleinstrumenter, oppbevaringsrom, koppholdere, seat lommer, grip rails og klær kroker alle smart design, godt posisjonert og rikelig på den nye CR-V. Den reservehjul bin cover er også en sammenleggbar picnic bord.
Det er ikke mye å ikke liker med den nye CR-V. Den har en forbedret design og mer standard funksjoner. Den forrige CR-V utgaven allerede var svært populær. Men Honda har gjort enda bedre med bilen - selv om det bare er brukt til å slepe rundt gamle utemøbler.
HONDA CR-V 2005
Sikkerhet - Dual-stage fører og forsetepassasjer totrinns front, side og side gardin airbags. Blokkeringsfrie bremser.
Drivstoff kjørelengde (anslag) - 22 mpg (by), 27 mpg (motorvei).
No comments:
Post a Comment