2005 Mitsubishi Outlander er den minst kostbare av den japanske produsenten tre sport nyttekjøretøyer. Den er kompakt, pent designet og tilbyr flere standard funksjoner enn mange SUVer nesten det dobbelte av prisen.
Men Outlander står overfor en tøff utfordring. I en populær kategori som inkluderer best-buy valg som Ford Escape, Honda CR-V og Subaru Forester, gjør Outlander ikke gi noen fremragende kvaliteter som kan svaie potensielle kjøpere.
Min prøvekjøring for uken var den nye all-wheel drive limited edition Outlander. Det blir den tidligere LX og XLS modeller og har en imponerende liste av oppgraderinger fra tidligere modeller.
Alle Outlanders tilby en 4-cyclinder, 160-hestekrefter, 2,4-liters motor. Med sin standard automatgir, utfører bilen tilstrekkelig i bykjøring. Men det mangler akselerasjon for kjøreturer, og det sliter på lange stigninger, selv med bare to voksne front-setet passasjerer.
Styring og håndtering er tilstrekkelig, og automatgir turnus jevnt. Mitsubishi er all-wheel drive systemet er et pluss og det er minner om AWD funksjonen Subaru først tilbudt. Outlander limited edition inkluderer 17-tommers lettmetallfelger og fire-hjuls uavhengig fjæring. Men slike funksjoner ikke lette tøft gå over bygate fartsdumper, selv ved lave hastigheter.
I flere andre grunnleggende områder - foran og bak-seters rom, ri støy, interiør materialer og instrumentering funksjon - Outlander er tilstrekkelig. Målere, for eksempel, er ganske enkelt utformet og enkel å bruke. Men hvis gjennomsnitt er det beste Mitsubishi kan gjøre, hvordan kan Outlander konkurrere med tunge-hitters i den kompakte SUV-segmentet?
For alle sine mindre enn spectacular funksjoner, Outlander returer på flere områder.
Fra førersetet, er sikten god. Bilens skinnsetene er komfortable og foran og bak setet tilgang er romslig. Til tross for Outlander kompakte SUV status, er det nok av last plass bak baksetet. Og bak løfte porten er pent utformet og fungerer med letthet.
Outlander beste funksjon, skjønt, er dens stort utvalg av standard funksjoner, spesielt i begrenset opplag. Tenk: air-condition, cruise control en 210-watt Infinity AM / FM stereo (seks-platers CD og MP3-funksjoner), strøm dører, vinduer og takluke, ekstern nøkkelfrie oppføring, skinnseter, oppvarmede seter foran, en 10-veis justerbare førersetet, dobbelt visir forfengelighet speil, integrerte tåkelys, et pent designet rail, en 60-40 split liggende bak seteryggen og kjørelys lamper.
konkurrere med heavy-hitters i den kompakte SUV-segmentet?For alle sine mindre enn spektakulære funksjoner, Outlander returer på flere områder.
Fra førersetet, er sikten god. Bilens skinnsetene er komfortable og foran og bak setet tilgang er romslig. Til tross for Outlander kompakte SUV status, er det nok av last plass bak baksetet. Og bak løfte porten er pent utformet og fungerer med letthet.
Outlander beste funksjon, skjønt, er dens stort utvalg av standard funksjoner, spesielt i begrenset opplag. Tenk: air-condition, cruise control en 210-watt Infinity AM / FM stereo (seks-platers CD og MP3-funksjoner), strøm dører, vinduer og takluke, ekstern nøkkelfrie oppføring, skinnseter, oppvarmede seter foran, en 10-veis justerbare førersetet, dobbelt visir forfengelighet speil, integrerte tåkelys, et pent designet rail, en 60-40 split liggende bak seteryggen og kjørelys lamper.
Likevel gjør Outlander ikke har utførelse av andre biler i sin klasse og videresalg verdi kan ikke matche de mer anerkjente SUVer tilbys av Ford, Honda og Subaru. Videre er Outlander en SUV med en underpowered motor. Er ikke det en selvmotsigelse?
2005 Mitsubishi Outlander
Sikkerhet - Dual front og front side kollisjonsputer, blokkeringsfrie bremser, kjørelys lamper.
Drivstoff kjørelengde (anslag) - 21 mpg (by), 25 mpg (motorvei).
Garanti - støtfanger til støtfanger, 5 years/60, 000 miles, Powertrain, 10 years/100, 000 miles, korrosjon, 7 years/100, 000 miles, Veihjelp, 5 år, ubegrenset miles.
No comments:
Post a Comment