Sunday, November 25, 2012

Ny Porsche 911 Carrera superbil på bane- og

Da jeg kjørte den nye Porsche 911 Carrera supercar rundt sporet på Millbrook, England, hadde ikke jeg vært der før. Heldigvis hadde jeg kjørt en annen bil for et par runder før jeg kom inn i Porsche, som var en av de kraftigste bilene som er tilgjengelig for journalister å kjøre.


Det første som slo meg om den nye 911 Carrera var at det ser penere i metall enn i bildene, enten i rødt eller sølv. Den nyeste motoren er meget kraftfull for 3,6 liter, med en utgangseffekt av 325 hk @ 6800 rpm. Det er en bredt bil, og sitter på brede dekk, så jeg forventet bilen til hjørnet også-opp til et punkt.


MORSOMME Å KJØRE


Overall, jeg oppdaget snart at siste 911 er virkelig morsomme å kjøre, spesielt på det åpne veier. Faktisk, hill-krets på Millbrook består av bratte bakker, skarpe svinger, inkludert noen hårnåler, og noen dårlig flater. Så du får ikke til å kjøre på over 70 mph-alt helt lovlig, men likevel det ga meg sjansen til å føle rask respons av motoren og makt, spesielt på en longish rett opp en bratt bakke til en av hårnåler. Den maksimale hastigheten til denne superbil er ca 175 km/h!


Selv så fant jeg at 911 Carrera er en stor bil, med glatt clutch, og muligheten til å trekke rent med god strøm fra 2000 rpm. Selvfølgelig, må du bruke omdreininger hvis du ønsker å motor fort-det gir reelle makten fra 3000 til 7000 rpm. Som du forventer, er rev telleren rett i midten av instrumentpanelet, slik at du kan holde et øye med den, og det er en pen liten digital speedo nedenfor, og dette er i tillegg til de viktigste speedo, selvfølgelig. Alle Porsche synes å ha gode instrumenter som er lett å lese raskt, noe som er viktig når du kjøre fort.


Ridged veier som fører til bane laget seg selv følte på lav hastighet, men en gang på glatt sporet, var bilen en fryd. Fart-følsom styringen er pent vektet, og det er noen føler selv ved ganske beskjedne kurvekjøring hastigheter. Unødvendig å si bilen innesperret på skinner, snu i fin og kraftig, og bare går rundt som om det var ut for en spasertur.


SE HÅNDTERING


Jeg fikk ikke sjansen til å presse bilen hardt gjennom hjørnene, men da jeg gjorde senere var jeg overrasket over å finne at understyring kan være et problem-selv om folk som har drevet Porsche sportsmodellen 911 mye si at overgangen fra understyring til overstyring er den vanskelige tingen om sportsmodellen 911. Du må være å se hva er skjer og følelsen gjennom styringen alle tiden.


Selv om girskifte på en nesten ny bil var litt notchy, gikk hver gear lett. Faktisk, er girskifte superb. Ytelse? Trenger du spør? Stor acceleration, så lenge du gir motoren noen omdreininger, og det suser av uten noen vise eller oppstyr. En absolutt strålende bil for forbikjøring trygt-du er forbi før den andre sjåføren vet du er der!


Oh, og foran synlighet er veldig bra, mens bakre synlighet er også langt bedre enn nesten noe annet i sin klasse.

No comments:

Post a Comment