Monday, January 9, 2012

Den innledende opp til irske kjøring-Test

Først av alt la oss si kategorisk, at bestått testen kjøring er bare begynnelsen av drivende karrieren uavhengig av hvor godt du gjør på dagen av eksamen. Det kommer til å ta den gjennomsnittlige nybegynner-driveren kanskje tre år med konstant, vanlig kjøring, før han eller hun kan deretter si "jeg nå blir en erfaren driver. Bemerk også vekt på ordet "bli". Ankomst på pallen opplevd driveren vil ta mye lengre tid. Jeg antar det er egentlig avhengig av hvor kjøring ett påtar seg på en daglig, ukentlig, nivå av night-time kjøring, og også trafikkforhold under daglige toktene vil diktere hvor lenge denne erfaring vil ta. For å omskrive Robert Oppenheimer, oppfinneren av den Atomic bombe...... "Jeg er blitt en jageren av verdener" Dette kan brukes til mange elev-drivere som passerer deres kjøring Test og går videre til å summere sine biler, og de andre drivere i ukene og månedene etter testen.


Passerer Driving-Test er en kombinasjon av grunnleggende kjøreferdigheter, positiv holdning, detaljert forberedelse, oppmerksomhet til detaljer, praktisere i Generelt-området der testene er gjennomført og masse dyptgående instruksjon av en Driving skole. Behovet for profesjonell instruksjon kan ikke undervurderes, og innsidehandel informasjon gikk til Eleven av instruktøren vil gi en Test-kandidat best mulig sjanse til et positivt resultat. Mange av disse aspektene er ignorert av Test kandidater, og vi vil utforske i større detalj hva som vil være nødvendig i hele resten av teksten. Det er mange detaljer å være deltok til under denne forberedelse og hvis kandidaten tar disse ombord med en positiv fokusere, et godt resultat med ensue.


Vi vil ta en titt på aspekter av bilen som trenger å bli kontrollert:-


Tyres……… Dekk må være i god stand med godt over juridiske grensen slitebane dybde og med ingen kutt, deler eller bulges til sidewall. Dekk med beste treads bør alltid være på forsiden aksel, og dette er noe som bør betraktes som en viktig del av ukentlige tekniske sjekken. Dekk press bør være i henhold til dekk-spesifikasjonen siden feilaktig oppblåst dekk er usikre, men vil slite ut veldig raskt og gir en komfortabel kjøretur.


Lys og Indicators……Alle bremselys og indikatorer skal fungere på riktig måte og linser må være skade –free og ren. Dens virkelig betydelig å bære et par ekstra pærer i nødstilfelle kit for siste øyeblikk erstatning, siden de kan blåse ved enhver tid og en mislykket brems lys eller indikatoren vil bety at testen ikke vil bli utført.


Løs elementer ……..Alle løs elementer i bilen (og som ikke har dem?) bør fjernes, men bak hodet hviler, hvis montert, må beholdes til tross for deres hindringer på bakre frontruten. Kjepphest for å ha dangly edderkopper, belagt terninger og nodding hunder på baksiden pakke sokkel er ikke måten å opprette et inntrykk med kjøring sensor og blokk visjon.Faktisk krype jeg alltid for når jeg ser disse i biler, spesielt de som åpenbart er drevet av elev drivere. Det er også spesielt farlig sport for å bli kjører som en elev Driver og ikke vise l platene.Jeg er alltid overrasket over elevene som slår for pre test leksjoner i sine egne biler med ingen L-platene.Hvor mange unnskyldninger ville fylle kapittel av en bok. Det er en trist refleksjon som grunnleggende drivende lover er flouted kontinuerlig ved elev drivere, men enda verre vises alle altfor vanlig synet av elev drivere under undervisning med såkalte instruktører som faktisk driver ut av testen, og har ingen L-platene. Det viser en ignorering for loven og behovet for Super kjøring ferdigheter og behov for konsentrasjon. Selvfølgelig bør mobiltelefoner være slått av, og ute av syne.


Frontruter og mirrors…...Disse skal være sprekk-fri og rent.


Tjenesten …… .its en god idé å ha bil som betjenes før du test og eventuelle tekniske problemer som du har vært å sette av å få fast skal bli behandlet.Hvis et Instrument advarsel lampen lyser under en Test på grunn av til mekaniske problemer deretter avbrutt testen av sensor.


Paperwork……...Forsikring platen, veien skatt platen og N.C.T. sertifikat, eventuelt må være på plass og lesbar. Hvis noen av disse er nedtonet og ikke kan leses vil testen bli kansellert.Endring av eierskap av kjøretøy nær til kjøring Test-avtale, som fører til manglende dokumentasjon for uansett grunn, vil føre til testen blir avbrutt av testingsverktøyet. Ingenting annet enn de opprinnelige .official dokumentene vil bli akseptert, så det er viktig å ikke forlate noe til tilfeldighetene.


Foreløpige License………...En gjeldende irske provisoriske lisens er nødvendig for å kunne sitte irske kjører testen, utenlandske lisenser fra land utenfor EU vil ikke bli akseptert.Det er også verdt å peke på at for å kunne utstedes med konsesjon provisoriske må man først passerer Driver teori Test. Alle disse aspektene ta tid å fullføre, og så det er ikke noe du kan oppnå i et par dager og krever tanke og planlegging.Detaljer om provisoriske lisensen og teori test krav kan bli funnet på Astral Driving skolens webområde; detaljer på slutten av denne artikkelen.


Kanskje alt dette kan virke bare en last av byråkrati, men det angir viktigheten og økt bekymring som er plassert på anskaffelse av en irsk førerkort av myndighetene. Europeisk lovgivning fortsetter til drivstoff endringer til kjøring lover, og det er en betydelig mengde nye lover i kan, som er i ferd med å bli rullet ut. Vi snakker om fartskameraer Nationwide, full implementering av straffen for poeng, en dedikert Garda trafikk Corps og obligatorisk undervisning i tråd med de fleste andre europeiske land. Forskriften eksamen og overvåking av kjøring instruktører er et annet aspekt er om å bli innført og alle de ovenfor er skjebnebestemt til å gjøre en koordinert forbedring til vår forferdelige road Trafikkstatistikk.


Sjåfør…. Finnes det anledninger når, når du er på dagene som fører opp til kjøring Test katastrofe strikes… en endring av bil, en mekanisk problem som ikke kan løses i tid, eller aften en ulykke på vei til testen. Dette siste skjedde en elev av meg nylig, som under forsøk på å omgå lang kjører Test ventelisten ved kjøring halvveis over hele landet til en merkelig by, hadde en contretemps med en ganske stor lastebil. Moralske her for irsk drivere er at det ikke er en god idé å forsøke en Driving Test miles unna hjemme-plasseringen. Den krever en god del av praksis og sering av området og test ruter din valgte Centre for å gi deg en god sjanse til bestått første gang.


Hva vi ikke sier at praksis på Test-ruter vil garantere suksess eller er vi sier at ved å praktisere på Test ruter til det kyr kommer hjem vil ta plassen til gode grunnleggende ferdigheter og profesjonell Driving leksjoner.Det er bare én av måtene som en ivrig Eleven driver kan spissen balansen i favør av hans eller hennes. En annen viktig tips er å reconnoitre Generelt-området i noen dager før testen og igjen på dagen av testen, hvis det er mulig å sjekke for major road eller bygge gjerninger som kan opprette en vanskelig situasjon som ikke kan håndteres til den sensor tilfredsstillelse.


I Limerick som i mange deler av landet er det betydelig building, drenering og andre prosjekter kommer kontinuerlig, noe som resulterer i mye veien nettverk avbrudd. Faktisk har jeg ofte følte at Limerick var den mest gravde opp byen i universet. Jeg er sikker på at det er nødvendig, og vi vil alle ha nytte i det lange løp. Det er ikke uvanlig at en virkelig utmerket elev som har alle kjennetegnene for å bli en høflig og dyktige driver og hvem som fortjener kjøring Test suksess å falle foul av slike situasjoner under testen og plukke opp en klasse tre diskvalifisering. Spredt hunder, spredt fotgjengere (hvorav det er mange), og særlig veldig unge barn leker i rolige side gatene alle stede veldig ekte og krevende farer under testen.


Alle de ovennevnte farene kan være planlagt og en grundig forberedelse for kjøring testen dekker alle punktene som er nevnt vil gå en lang vei til å oppnå suksess.


Vi kommer til å avslutte denne artikkelen som vi begynte med angivelse av at bestått testen kjøring er bare begynnelsen av en karriere på veien, og at det ville være en god idé å tenke på å ta noen ekstra natten og motorveien leksjoner før embarking på enhver lange reiser eller eventyr. Det er en stadig økende hær av nybegynneren drivere kommer bort på veiene her i Irland, og dette vil fortsette å vokse i tråd med folketall vi opplever.Alle nye immigranter bør anse det som en topprioritet å ta profesjonell Driving leksjoner og absolutt ikke forlate dette før et par uker før Test-avtalen.


© Astral skolen av bilkjøring 2000-2005

No comments:

Post a Comment