Sunday, January 29, 2012

Ford Focus brenselcelle kjøretøy med Ford Automotive reservedeler på deler tog

Fokus-FCV er en av bransjens første hybridized drivstoff-celle kjøretøy å kombinere forbedret mottaksområde og bedre ytelse av hybrid teknologi med samlede fordelene ved en brenselcelle.


Ved hjelp av en brenselcelle powertrain levert av Ballard strømsystemer, verdenslederen innen brenselcelle-teknologi for proton exchange membran (PEM), er FCV hybridiserte med tillegg av en batteripakke for nikkel-metal–hydride og en brems ved wire Elektro-hydraulisk serien regenererende oppbremsing system. Brenselcelle-motor konverterer kjemisk energi til elektrisk energi ved hjelp av hydrogen drivstoff og oksygen fra luften. Elektrisk energi deretter makter bilens elektrisk stasjonen motor, produsere bare vann damp og varme som biprodukter.


I likhet med Hondas innsikt og Civic hybrids, det nye batteriet 'bistår' viktigste powerplant ved å legge til ekstra strøm når akselererende eller klatring åser, og belastes ved regenererende oppbremsing systemet når oppbremsing eller decelerating. Selvfølgelig, Civic og innsikt kan du bruke en liten bensin forbrenningsmotor i stedet for en brenselcelle, men prinsippet er det samme.


"Denne fokus FCV er mest sofistikerte miljømessige kjøretøyet Ford har utviklet, sier Dr. Gerhard Schmidt, Ford Motor Company vice president, forskning og avanserte Engineering. "Som sådan er en kritisk suksess i vår langsiktige strategi å bevege seg mot høyt volum produksjon av hydrogen powered biler og lastebiler."


Fokus-FCV har innebygde sensorer, som overvåker konstant brenselcelle-stakken, bagasjerommet og passasjerskip kupé. Hvis det oppdages sporstoffer mengder hydrogen, advare systemet driveren. Hvis det oppdages et litt høyere nivå, overgang til en begrenset operasjonelle strategi, og begynn deretter avsluttes kjøretøy operasjoner.


Den nye batteripakken, regenererende oppbremsing system og forbedret hydrogen gass lagring tank hjelp økning driving range av fire-passasjer fokus FCV til mellom 250 km (160 kilometer) og 320 km (200 kilometer) - ca 30% bedre enn den forrige versjonen,


Den nye Hydrogen Tank lagringsteknologi i fokus-FCV lagrer fire kilo hydrogen, noe som tilsvarer fire gallons av bensin. Den likeledes vise egenskaper en i tanken trykkregulatoren, som reduserer presset slik at gassen forlater tanken på omtrent 150 psi å jobbe sin vei gjennom drivstoff-celle.


Ford samarbeider tett innen bransjen og med drivstoff leverandører til å bidra til å utvikle regjeringen koder og standarder for en hydrogen fuelling infrastruktur og for å forbedre kommersiell levedyktighet brenselcelle-teknologi ved å bringe alle interessenter sammen i et forsøk på å eliminere barrierer masseproduksjon og gjennomføring.


"Lanseringen av denne Ford brenselcelle demonstrasjon flåten, sammen med de tidligere annonsert DaimlerChrysler distribusjoner av, vans, busser og biler drevet med Ballard ® brenselceller viser klart styrke og ledelse av Alliansen vår brenselcelle," sier Dennis Campbell, president og Chief Executive Officer, Ballard. "Denne unike samarbeid mellom Ford, DaimlerChrysler og Ballard strømsystemer behandler den mest omfattende brenselcelle kjøretøy demonstrasjonen noen gang er gjennomført.


Med år kombinert erfaring i å selge premium kvalitet auto deler, har Partstrain vært mest pålitelig kilde av ypperste kvalitet motor deler, elektriske kroppsdeler og andre auto deler. Shopping for utmerket kvalitet instrumentborddeler her i Partstrain er enkel og problemfri. Du kan bla gjennom vår tilgjengelig brukervennlig online deler liste på http://www.partstrain.com/ShopByVehicle/FORD enten ved å foreta eller del. Bestilling er en bris, velger du bare premium bildeler du vil bruke, og fyll ut din particulars på en sikker betaling-side.

No comments:

Post a Comment