Høy utstyr nivåer og grundig kvalitet og raffinement har vært formelen for å bygge og vedlikeholde Lexus. Det bærer en fersk design tilnærming, re-engineered fra bakken opp.
Dominert av en lang hytte med bratt vinklet foran og bak glass, tillater windows masse lys i velorganisert interiøret. Passasjerene bak få masse benplass – wheelbase er forlenget ved 50 mm – og store kvartal-Vinduer.
GS300-sport på $ 95 000 inkluderer klimaanlegg, isolert og ventilert front seter, bilen frontlysene og kluter, reversere kamera og rattet lydkontroller. Sport luksus-modell som er testet her legger til satellittnavigasjon, kan skyves, intelligent cruise-kontroll, parkering sensorer og en utmerket Mark Levinson-stereosystem.
Opererer heltid, den GS300 all-hjul-stasjonen systemfunksjoner planetary gearset og en våt, multidisc clutch til par hovedstasjonen hjulene, bak og på forsiden. Standard dreiemoment delingen er 30/70 foran til bak, men systemets elektroniske hjernen kan variere som 50/50, gjør sin dommer basert på ulike driveren innganger som throttle vinkel og vinkel-styring, og data om bilen eksempel hjulet hastighet og yaw hastighet
Hver GS har tre varianter av en ny Lukk-forhold sekstrinns automatgir, alle designet for optimal ytelse med sine respektive GS-programmer. En av de minste og letteste girkasser av denne typen, den inneholder en sekvensiell manuell SKIFT-modus med utstyr-endringer som er gjort via en lever i sentrum konsollen. Et forbløffende trekk med bilen er all-hjul-stasjonen-system. Mer glatte veien, jo mer uttalt er dens fordel over konvensjonelle to-hjul-stasjonen systemer.
Bilen har en helt ny 3,0-liters DOHC 24-ventil aluminium V-6, som erstatter en jern-blokk rett seks av identiske forskyvning. Med Toyotas VVT-i variabel-ventilinnstilling system drift på cams, pluss direkte injeksjon, pluss en formidabel 11.5:1-komprimeringsforhold, genererer nye seks 245 hestekrefter og 230 kilo-meter i dreiemoment, sammenlignet med 220 av hver sin forgjenger. Den nye V-6 bolted å like nye sekstrinns automatgir, med manumatic skiftende og en elektronisk hjernen som gjør en god jobb med å unngå overdreven jakt, spesielt i oppoverbakke kjører.
Andre funksjoner inkluderer trimmet for skinn, oppvarmet front seter med 10-veis strøm justering; SmartAccess keyless oppføring og en trykknapp startpakke; en premie lyd system med både CD- og DVD-funksjon; Bluetooth trådløs telefon teknologi; og en 7-tommers multi-information berøring-skjermen for enkel tilgang til et bredt spekter av informasjon og kommandoer.
Alternativene omfatter: et styring-sensitive Park hjelpe system; DVD navigation system og bakre sikkerhetskopien kameraet; Ettrykks lukke moon tak; ventilert forsetene; makt bak sunshade. Det har også et blir pounding, lommebok knusende Mark Levinson lydsystem, sine 11 kanaler med sonic vask strømmer gjennom 14 høyttalere, regn-Sensing svaber-pakke som inkluderer adaptive lighting. foran og hodelykt skiver (standard på GS-430); en hekkspoiler; og Kjør-flat-dekk for alle sesonger. Luksuriøse bekvemmeligheter, utsøkt kvalitet og bemerkelsesverdig teknologi – dette er alle ting som utgjør en Lexus. Partstrain likeledes søker å bevare disse kvalitetene i å levere bare de beste Toyota reservedeler, trimmingsdeler, OEM og ettermarkedet deler.
Som mange kunder er fornøyd med Toyota cars, har deler toget vært top valg av millioner av Toyota eiere i mange år. Sin varierte linje med utmerket Toyota erstatningsdeler bil, auto kroppsdeler, Toyota interiør deler og Toyota utvendig deler, Toyota motor deler og mer kan finnes på sin nettbutikk. Klikk på http://www.partstrain.com/ShopByVehicle/TOYOTA og Finn Toyota deler du trenger i informativ delene katalogisere og sjekk ut all informasjon på sin sikret område.
No comments:
Post a Comment