Friday, October 5, 2012

2005 Mazdaspeed Mazda MX-5 Miata

Hva er så bra med den nye Miata? De har vært å lage dem i år, og de er praktisk talt uendret. Jada, Miata er en klassisk sportsbil med bakhjulsdrift og en perfekt 50/50 vekt distribusjon. Men Mazda introdusert en ny versjon av Miata kalt Mazdaspeed Miata. Det har betydelig flere funksjoner enn standard Miata.


Du kan få en svart klut topp og svart skinnseter med kule røde sømmer. Bilen har også Mazdaspeed spoilere og emblemer. Miata fortsatt får 20 mpg byen og 26 mpg på motorveien. Det har alle moderne funksjoner, også, som en 225 watt stereo med en seks plate i dash CD-veksler, ekstern keyless oppføring, elektriske vindushevere og subtile tuner innslag som en sølv malt tårnet spenne og røde malt stabilisator barer. Calipers har også vært malt sølv. Bilen veier bare 2529 lbs som alltid hjelper ytelse.


1,8 Liter-motoren har blitt oppgradert med en turboladet motor. Denne 8,5 psi turbo boost gir Miata 178 hp sammenlignet med base 142 hp. De forente denne makten med en kort kast sekstrinns manuell girkasse og en ny heavy-duty clutch slå en torque sensing differensialsperre. Suspensjon er tilpasset videre med stivere fjærer og returnerte gass fylt Bilstein sjokk. Med alle disse forbedringene var det også nødvendig å gjøre svaie barer større, både foran og bak. Legg noen ABS bremser og 17-tommers hjul og standard EBD-elektronisk Brakeforce Distribution- og du har en håndtering pakken å kompliment den nye kraftverket.


0-60 på bare 6,7 sekunder. Standarden Miata kan gjøre det til 60 i 8.1 sekunder. Men få dette-Mazdaspeed Miata er bare om $900 mer enn en på lignende måte utstyrt Miata LS med seks hastighet. For turbo, intercooler og suspensjon oppgraderinger er $900 en liten pris å betale for så mye mer ytelse. Til slutt, Mazda har gitt oss Miata.

No comments:

Post a Comment