Til tross for rapportert over-all synkende salget i SUVer, har Jeep sett sin to største oppføringer i dette nyter overraskende resultater for måneden oktober 2005 Auto-segmentet. Som rapportert i artikkelen "emnet: store problemer for store SUV: salg og prisene på brukes utes fortsette å gli" i en utgave av Automotive News,
"Prisene faller, og de faller fort," Webb sier.
Salg av nye store SUVer falt 48,1 prosent i September fra et år siden. For de første ni månedene av 2005 var disse salg 15,5 prosent nedenfor i samme periode i fjor.
Daimler-Chrysler rapporterte at salg av Jeep Grand Cherokee og nylig tilgjengelig 2006 Jeep Commander var overraskende sterk i oktober 2005. Rapportert salg av Grand Cherokee var 14,298 Grand cherokeene solgt, en 6% økning fra oktober 2004, og det ble rapportert at det var 3,241 enheter for sjefen solgt i oktober 2005. Denne salgssummen ble oppnådd til tross for det faktum at sjefen var fortsatt blir distribuert til forhandlere i løpet av måneden.
Hvorfor har Jeep vært i stand til å gå mot tidevannet? Kanskje dens fordi de bor i kontakt med sin fortid samtidig som den tilbyr forbedret teknologi og flere funksjoner. Dette kan sees med Jeeps nyeste introduksjon til sin familie, sjefen. Sjefen er Jeeps svar Ford ekspedisjonen, Chevy Tahoe, Cadillac Escalades, og Toyota Sequoias. I kroppen er stil sjefen litt av en throwback, minnes boxy utformingen av gang populære Willys stasjonsvogn, Jeep-Wagoneer og nyere Cherokee. Mens Jeep tilbake til sine røtter i kroppen stilen, har det lagt ganske mange nye funksjoner og alternativer. Mer grunnleggende tilleggene er en 3. rad av sitteplasser og stadion stylet setet (hver rad er litt opphøyet over raden foran den), som tilbyr en god visning for alle setene. Noen viktige funksjoner inkluderer alt – både fart Traction kontroll System (TCS), BeltAlert, Digressive laste begrense bilbelte Retractors, elektronisk Roll klimatiltak, elektronisk stabilitetsprogram (ESP), nødbremsen hjelpe, forbedret ulykke-systemet, Parksense bak sikkerhetskopiserverne Detection System, og Tire Pressure Monitor og varselsignaler.
Mange av de nye teknologi-systemene er utformet for å forbedre kjøreegenskaper og sikkerhet. ESP forbedrer driver kontroll og hjelper administrere retningsstabilitet under ulike kjøreforhold. Når systemet plukker opp en merkbar forskjell mellom bilens retning og førerens tiltenkte sporet, tilbyr ESP selektiv bremsing og throttle kontroll for å plassere bilen tilbake på den tiltenkte driverbane. Elektronisk Roll forminskingsmodulen systemet overvåker bilens roll holdning og lateral press for å fastslå rollover potensial. Når det er nødvendig vil det redusere dreiemoment sammen med et utbrudd av bremsing brukes til passende hjulet for å bistå i å stabilisere kjøretøyet. Med andre ord, det overvåker, forventer, og tar de nødvendige skritt for å unngå velt. TCS forbedrer mobilitet og bidrar til å hindre glidning hjulet når du akselerer på glatt kjører overflater. Dette systemet benytter en gassarmen samt brems anvendelsen av eldre trekkraft systemer. Denne state-of-the-art teknologi gir en mer jevn og kontrollert svar over siste systemer. Andre tilgjengelige alternativer er tredje sete komfort kontroller, et DVD-underholdningssystem for rygg, kraft sol-tak og takvinduer av kommando-utsikt over den andre raden, digital avlesing for dekktrykk, alarmsystem, en hendene-ledig kommunikasjonssystem, en DVD navigasjonssystem, Daimler-Chryslers patenterte SmartBeam hodelykt. En offroad-pakken er også tilgjengelig som inkluderer en stål overføring tilfelle skli plate, drivstoff tank skli plate og all-terreng dekk.
Hva med motoren? Du kan velge mellom to V-8 valg og en 3,7 liter V-6. Et alternativ Sørg for å få oppmerksomhet for bil-entusiast, er kraftig 5.7 liter V-8 Hemi med Daimler-Chrysler Multi-Displacement System (MDS) alternativet. MDS slår av unødvendige sylindere (opptil 4) for å maksimere drivstofføkonomi når den ekstra kraften ikke er nødvendig. Dette systemet er sagt å øke drivstofføkonomi opptil 20%! Med MDS har du makt når du ønsker det, men nyte bedre drivstofføkonomi når du ikke.
Det er ingen tvil om det, sjefen er funksjonen lastet og det er sannsynligvis hvorfor dens blitt varmt mottatt i markedet mens andre SUVer er å ta en pounding. Det er ikke en komplett kjærlighetsforhold, imidlertid. Sjefen har allerede sine kritikere. I sin artikkel "2006 Jeep Commander" på http://www.autoblog.com, Dave Thomas sier, "Jeep Commander har å være en av de mest tiltalende bilene, så langt som utseende, synes vi har i dette området ti måneder av eksistens. I nyere tid, har bare Pontiac Aztec vært blir styggere.» Senere sier han: "Jeg beklager DCX, dette er den første feilsteg du har gjort siden 300." Mens jeg er enig med ham at sjefen er boxy, godtar jeg ikke at det er stygg. Skjønnhet er sikkert i øyet som ser. For meg, en l ong gangs Jeep entusiast, sjefen bringer tilbake minner om siste jeeper jeg nevnte tidligere, og dette ser bør spille bra med andre Jeep-entusiaster som er ute etter en SUV. Videre, funksjonen lastet Commander ser ut som det er priset til å selge med en grunnleggende forhandler MSRP av $27,290.00.
Volvo gjorde boxy ser sexy med sikkerhet som sin kjerne-funksjon, og hvem er å si at Daimler-Chrysler ikke kan gjøre det samme. Tidlig stemme sier at denne boxy utseende bil med dens enestående funksjoner vinner folk over. Amerikanere vil sikkerhet på veien så lenge gasspriser ikke går helt gal igjen, det ser ut som etterspørselen vil holde seg godt for denne nye funksjonen pakket SUV.
unødvendige sylindere (opptil 4) for å maksimere drivstofføkonomi når den ekstra kraften ikke er nødvendig. Dette systemet er sagt å øke drivstofføkonomi opptil 20%! Med MDS har du makt når du ønsker det, men nyte bedre drivstofføkonomi når du ikke.
Det er ingen tvil om det, sjefen er funksjonen lastet og det er sannsynligvis hvorfor dens blitt varmt mottatt i markedet mens andre SUVer er å ta en pounding. Det er ikke en komplett kjærlighetsforhold, imidlertid. Sjefen har allerede sine kritikere. I sin artikkel "2006 Jeep Commander" på http://www.autoblog.com, Dave Thomas sier, "Jeep Commander har å være en av de mest tiltalende bilene, så langt som utseende, synes vi har i dette området ti måneder av eksistens. I nyere tid, har bare Pontiac Aztec vært blir styggere.» Senere sier han: "Jeg beklager DCX, dette er den første feilsteg du har gjort siden 300." Mens jeg er enig med ham at sjefen er boxy, godtar jeg ikke at det er stygg. Skjønnhet er sikkert i øyet som ser. For meg, en l ong gangs Jeep entusiast, sjefen bringer tilbake minner om siste jeeper jeg nevnte tidligere, og dette ser bør spille bra med andre Jeep-entusiaster som er ute etter en SUV. Videre, funksjonen lastet Commander ser ut som det er priset til å selge med en grunnleggende forhandler MSRP av $27,290.00.
Volvo gjorde boxy ser sexy med sikkerhet som sin kjerne-funksjon, og hvem er å si at Daimler-Chrysler ikke kan gjøre det samme. Tidlig stemme sier at denne boxy loking kjøretøy med dens enestående funksjoner vinner folk over. Amerikanere vil sikkerhet på veien så lenge gasspriser ikke går helt gal igjen, det ser ut som etterspørselen vil holde seg godt for denne nye funksjonen pakket SUV.
Mobil bensinstasjon er en fleksibel og praktisk løsning for drivstoffdistribusjon på steder hvor faste stasjoner ikke er tilgjengelige. Med enkel transport og rask installasjon, gir disse stasjonene muligheten til å tanke kjøretøy eller maskiner direkte på stedet. De er ideelle for byggeplasser, landbruk og andre midlertidige lokasjoner som krever pålitelig drivstofftilgang.
ReplyDelete