Sunday, October 7, 2012

The New Truck fra Honda: Ridgeline

Honda Ridgeline er Hondas nye pickup på markedet. Den bruker Hondas unibody store kjøretøy-plattformen, delt med Acura MDX og Honda Odyssey. Det er drevet av en alle aluminium 255 hp 3.5 L V6 koplet til en 5-trinns automatisk girkasse med all wheel drive i stand til tauing 5000 lbs. Ridgeline vil være første pickup lastebil med en fullt ut-uavhengig hjuloppheng.


Noen av de mer innovative funksjonene i Ridgeline er dens bakluke, som kan kaste seg ned eller hengsel til siden, og en 8,5 kubikk fot "In Bed Trunk" under lastebilen sengen. Sengen er integrert med kroppen, ligner på Chevrolet Avalanche. Ridgeline kommer med anti-lock bremser og side-gardin kollisjonsputer som standardutstyr.


Sengen er 49,5 "x 60" med bakluken opp. Med bakluke ned får du 49,5 "x 79". Og husk, bakluken også svinger til side, så du kan lett komme i seng bagasjerommet. Bakluken er utformet for å støtte 300 lbs. Mens du kjører. Stål forsterkede kompositt sengen motstår bulker og korrosjon. En annen fin funksjon var rikelig slips nedturer i senger og flere Last lys.


Tauing standardfunksjoner inkluderer prewiring 4 pin og 7 pin, sammen med en brems-kontroller. Heavy duty radiator, servostyring kjøligere og overføring kjøligere holde ting cool når arbeidet begynner. Stor 4 hjul skivebremser bidra til å stoppe raskere ved hjelp av elektronisk brems distribusjon (EBD). Alt giveren har å gjøre er å installere hitch og sele.


Bakkeklaring 8 "fungerer godt med 4 hjul uavhengig hjuloppheng. Ja, alle 4 hjul. Uhørt i en lastebil, men dette er en Honda. De ønsket deres lastebil for å innpode tillit i hjørnene og en stabil, forståelsesfull føler samtidig opprettholde kvaliteten for turen. Lukket boks ramme og enheten kroppen byggingen betyr denne lastebilen er tøff og klar til å arbeide.


Traction kontroll er standard sammen med en låsing bakre differensial for ekstremt lav trekkraft forhold. Det kan bli låst med en presse av en knapp opp til 18 mph. sammen med traction kontroll, får du stabilitetskontroll kalt kjøretøy stabilitet hjelpe. Dette korrigerer dine kurvekjøring problemer før de blir enda et problem.


Dekkene kommer med dekktrykk overvåkingssystemer som vil være standard i alle kjøretøy veldig snart (regjering mandat). Kollisjonsputer er alle rundt i front, side og side gardin. Det vil bare distribuere det som er nødvendig avhengig av ulykke. Disse sikkerhetsfunksjoner sammen med ABS bremser gjør dette en av de sikreste lastebilene på veien.
Det er tre trim nivåer starter med RT, RTS og luksus RTL. Du kan få oppvarmet skinnseter og en moonroof. Disse bekvemmelighetene var bare tenkt å være tilgjengelig i biler. Denne lastebilen har også tilgjengelig navigasjonssystem, homelink og en skjult i dash cd-veksler.


22 Liter tank er rikelig for 16 MPG byen og 21 MPG highway EPA kjørelengde anslår. Seks fargekombinasjonene kommer med 3 interiør valg. Alternativer inkluderer en seng extender, hale lys "pynt", chrome støtfanger trim, 17-tommers hjul, kroppen side beskyttere, takstativ, støtfangere, kjører brett og en tauing pakke som er nevnt ovenfor. Jeg har også sett hardt tonneau dekke-låsing for sengen og bagasjerommet skillevegger i seng. Det er en større pensel vakt for i støtfangeren foran som er tilgjengelig for deg av roaders.


Alt i alt ser det for å være en ganske god og godt gjennomtenkt truck fra Honda. Sjekk ut mine bilder av Honda Ridgeline på bilen show på nettstedet mitt.

No comments:

Post a Comment