Friday, July 27, 2012

2006 Nissan Frontier lastebil

Nissan treff hardt når de remodel sine kjøretøy. The new Frontier er intet unntak. Denne lastebil endelig har makt og ser ut til å rival noen av konkurrentene. Jeg ønsket å hjelpe deg i din shopping ved å peke ut funksjonene jeg så den andre dagen på min test kjøre.


4.0 DOHC V6 setter 265 hp ned og 284 lb-ft av dreiemoment. Føles det som det kan trekke et hus. Den nye motoren har en blokk med aluminium og er veldig glatt. 4-Sylindret er ingen slouch. Det setter ned 154 hp og er mye mer balansert for en glatt som sammenligning til V6.


Ny, eske rammen er lik storebror Titan's full størrelse ramme. Buttsveiset i korset medlemmer legge til mellomstore lastebiler stive håndtering. Nissan gikk ut. Denne lastebil har en dobbelt-wishbone suspensjon og Bladfjær bakre boggi. Stasjoner som en bil i byen, men strukturen i en stor lastebil for arbeid eller av veien tid. Speaking of av roading – ville 4 x 4-fyrene like den 10,1 "av bakkeklaring. Ingenting er hengende ned lenger. Legg til et skli plate til 4WD modellen og noen valgfrie av veien dekk og du er klar til å klatre en ås med rettferdig skubbet av en 4WD-knapp.


Teknologien ble også satt i denne bad boy. 4 hjul begrenset-slip slik at hjulene ikke løs trekkraft og en dynamisk kontroll kjøretøy. Det holder din lastebil i kontroll av oppbremsing og motor kontroller for å opprettholde totalt kjøretøyet kontroll. Selvfølgelig, det kan ikke hindre at en ulykke, men det sikkert kunne hjelpe på en regnfull dag.


Min venn fikk NISMO Frontier. Av veien har pakken og noen spesielle grafikken sammen med Bilstein støt. Interiøret var en unik som var hjulene. Var hans automatisk, og selv om han ikke ta den av roading, det sikker ri hyggelig og det var ikke så mye mer med alle disse alternativene. Han hadde en seng beskytter og dettagliate-spor seng rail-systemet. Tie ned steder var ubegrenset. Den har to hanske-boksene. Ja, de forreste der du bare få en. Nissan hadde også ryddig under sete lagringsplass og foran passasjersetet kastet opp til gi en resepsjon type overflate.


Lastebil har vært virkelig godt tenkt ut. Det er tonnevis av kollisjonsputer for beskyttelse på sidene, vinduet gardiner, og selvfølgelig foran. ABS og brake assist (hjelper du utligne mer oppbremsing kraft hvis nødvendig) funksjoner sammen med brems fordelingen (gjelder mer oppbremsing strømmen til bakhjulene saldoen vekten) til å fjerne sikkerhet som en bekymring.


Bilen er virkelig en førsteklasses mellomstore pickup og fører i de fleste kategorier. Jeg skulle ønske du hadde til muligheten til å kjøre en som jeg gjorde.

No comments:

Post a Comment